PLATBA | DOPRAVA
U nás na compraider.cz máte širokou škálu možností jakým způsobem za zboží zaplatit. Veškerou podporu poskytuje společnost Comgate, a.s.
Můžete se těšit například na:
- Apple Pay
- Google Pay
- Platba kartou
- Platba na třetinu Twisto
- Platba na třetinu Skip Pay
- Odložená platba PlatímPak
- Platba na splátky Cofidis
- Online platba u Vaší banky
- Bankovní převod
- Dobírka
V následujícíh odkazech najdete informace o platebních metodách:
PLATBY KARTOU: https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
BANKOVNÍ PŘEVODY: https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
V případě jakýchkoliv dotazů se obraťte na poskytovatele platební brány:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
compraider.cz aktuálně funguje jako e-shop. Znamená to, že osobní odběr již není možný. Rozumíme lidem, kteří si potřebují daný produkt před zakoupením pořádně prohlédnout a vyzkoušet a k tomuto účelu máte ze zákona 14-denní lhůtu na vrácení zboží bez udání důvodu. Herní počítač, herní notebook, nebo grafickou kartu si tak můžete doma otestovat se vším všudy a nikdo Vám u toho nebude stát za zády. Vrácení zboží je ZDARMA, stačí ho zanést na jakoukoliv výdejnu Zásilkovny nebo do Z-BOXU a nalepit na krabici námi poslaný kód.
V případě, že autentické fotky produktu pro Vás nejsou dostačující a máte zájem si např. detailně prohlédnout nedostatky produktu, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám danou oblast dofotíme, případně lépe popíšeme faktický stav zboží.
Našim cílem je spokojený a vracející se zákazník. Není tedy v našem zájmu zatajovat skutečný stav zboží či nějakým způsobem zkreslovat realitu.
O PŘEPRAVOVANÉ ZBOŽÍ NEMUSÍTE MÍT OBAVY. ZA CELOU DOBU NAŠI EXISTENCE JSME NEMUSELI ŘEŠIT POŠKOZENÍ NEBO ODCIZENÍ ZÁSILKY.
Vzhledem k tomu, že se náš sklad nachází blízko hranic se Slovenskem, nabízíme produkty i našim bratrům. Stačí si českou vlaječku v záhlaví přepnout na slovenskou a ceny se zobrazí v eurech. Dodání na Slovensko potom trvá dva až tři dny.
Využíváme převážně služeb Zásilkovny, ale nemáme problém po domluvě zaslat Vámi zvoleným dopravcem. Zásilkovna nabízí buď to doručení na adresu přímo do rukou adresáta, na výdejní místo (určitě v okolí nějaké máte), a nebo do Zásilkovna Boxu tzv. Z-Boxu.
V následujícím odkazu naleznete mapu všech výdejních míst v ČR: https://www.zasilkovna.cz/pobocky
SLEDOVÁNÍ ZÁSILEK:
https://tracking.packeta.com/cs_CZ/tracking/search
https://www.postaonline.cz/trackandtrace