HARDWARE: Naše produkty podléhají před prodejem důkladné servisní prohlídce. Ta spočívá v kompletním rozebrání produktu a odstranění prachu z jeho chladícího systému. Mezi chladič a čip procesoru i grafické karty je aplikována nová teplovodivá pasta, která zajistí stabilní a nízké teploty pro další užívání. V případě potřeby jsou měněny i thermalpady, neboli teplovodivé podložky v okolí CPU a GPU.

   

SOFTWARE: Po kompletaci se u notebooků a počítačů provádí čistá instalace operačního systému Windows 11 a jeho aktivace. Další v pořadí je stahování aktualizací a nejnovějších driverů, chcete li ovladačů, jenž jsou potřeba k bezproblémovému užívání.

   

TESTOVÁNÍ: Po tom, co je systém aktuální ve všech směrech přichází na řadu benchmarky a stress testy. Pro neznalé jsou to programy, které zkoumají jednotlivý hardware při maximální zátěži. Naměřené grafy a teploty nám potvrdí 100% stav komponent. V opačném případě poodhalí nedostatky, které následně odstraníme.

      

ZÁRUKA: I přes veškeré snahy závadu minimalizovat, může dojít k poškození nebo nestabilitě produktu. Mějme prosím na paměti, že jde o elektroniku a ta může i bez zjevných příčin vykazovat závadu. K tomuto účelu poskytujeme ZÁRUKU 12 MĚSÍCŮ (ze zákona o prodeji zboží použitého), v některých případech a u zboží nového 24 MĚSÍCŮ. Nabízíme možnost si záruku dokoupit a to na dobu až 36 MĚSÍCŮ.

   

        

POSTUP PŘI REKLAMACI: Pokud produkt u nás zakoupený vykazuje závadu, předem se Vám omlouváme. Jsme jen prodejci. Svým jménem ručíme za produkty, jejichž kvalitu nemůžeme ovlivnit. Prosíme proto o kousek trpělivosti.

V první řadě NÁS KONTAKTUJTE přes REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ níže. Popište daný problém, za jakých okolností k němu došlo a veškeré informace, které by mohly přispět k objasnění závady. V mnoha případech Vám můžeme pomoci na dálku a vždy se o to pokusíme. Samozřejmě jen pokud o to budete stát. Po vyčerpání všech možností, přijde na řadu zaslání zboží k nám na opravu. V tomto případě prosíme o pečlivé zabalení a zaslání na adresu uvedenou v záhlaví Obchodních podmínek.

    

DOBA REKLAMACE: Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů, ale vždy se snažíme problém vyřešit v co nejkratší lhůtě. Máme na paměti, že počítače se staly nezbytnou součástí našich životů a uživatelé je potřebují mít co nejdříve doma. Děkujeme za důvěru.