Naše produkty, ať už se jedná o herní notebooky, herní počítače, nebo grafické karty podlehájí před prodejem důkladné servisní prohlídce. Ta spočívá v kompletním rozebrání a zbavení chlazení nečistot a prachu. Mezi chladič procesoru i grafické karty je aplikována nová teplovodivá pasta, která zajistí stabilní a nízké teploty pro další užívání. V případě potřeby jsou měněny i thermalpady, neboli teplovodivé podložky v okolí CPU a GPU. Po kompletaci se u notebooků a počítačů provádí čistá instalace operačního systému Windows 11 a jeho aktivace a to z toho důvodu, že Windows 10 nám brzy ukončí podporu. V případě zájmu, můžeme po domluvě reinstalovat starší Windows 10. Další v pořadí je stahování aktualizací a nejnovějších driverů, chcete li ovladačů, jenž jsou potřeba k bezproblémovému chodu počítače. Pokud Vám ho aktuální operační systém nenabízí automaticky, stačí do lupy vyhledávání zadat "Vyhledat aktualizace". Po tom, co je systém aktuální ve všech směrech příchází na řadu benchmarky a stress testy. Pro neznalé jsou to programy, které otestují jednotlivý hardware v jeho plné síle při maximální možné zátěži. Jednotlivé grafy a naměřené teploty nám potvrdí 100% stav komponent. V opačném případě poodhalí nedostatky, které jsou následně odstraněny.

    

I přes veškeré snahy závadu minimalizovat, může dojít občas k poškození nebo nestabilitě produktu. Mějme prosím na paměti, že jde o elektroniku a ta může i bez zjevných příčin vykazovat závadu. K tomuto účelu poskytujeme ZÁRUKU 12 MĚSÍCŮ (ze zákona o prodeji zboží použitého), v některých případech a u zboží nového je to potom 24 MĚSÍCŮ viz Reklamační řád v Obchodních podmínkách 

       

Pokud jste měli tu smůlu a u nás zakoupený produkt odešel zrovna Vám, předem se moc omlouváme. Nyní to pojďme společně vyřešit!

    

V první řadě NÁS KONTAKTUJTE přes REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ níže. Popište daný problém, za jakých okolností k němu došlo a veškeré informace, které by mohly přispět k objasnění příčiny závady.

V mnoha případech Vám můžeme pomoci na dálku a vždy se o to pokusíme. Samozřejmě jen pokud o to budete stát. Až po vyčerpání všech možností, příjde na řadu zaslání zboží k nám na opravu. V tomto případě prosíme o pečlivé zabalení a zaslání na adresu uvedenou v záhlaví Obchodních podmínek.

  

 

DOBA ZÁRUKY je uvedená vždy v popisu zboží a na faktuře ji máte uvedenou v názvu produktu, jenž jste zakoupili pod označením ZÁRUKA 12M nebo ZÁRUKA 24M. Faktura, která Vám automaticky dorazí na email po vytvoření objednávky slouží zároveň jako ZÁRUČNÍ LIST.

     

Na VYŘÍZENÍ REKLAMACE máme ze zákona 30 dnů, ale snažíme se vždy daný problém vyřešit v co nejkratší možné lhůtě. Máme na paměti, že počítače se staly nezbytnou součástí našich životů.

  

  

U některých zánovních produktů, zejména potom herních notebooků či jednotlivých komponentů herního PC je záruka daná i výrobcem. Tu si můžete ověřit a v případě poruchy i vyřídit přímo na servisním středisku konkrétního výrobce. Je to rychlejší, protože v případě vážnější závady bychom postupovali stejně. Rádi Vás v případě zájmu nasměrujeme.

   

V následujících odkazech najdete po zadání sériového čísla Vašeho produktu informace o záruce a postupu jak ji případně uplatnit.

       

SÉRIOVÉ ČÍSLO NAJDETE: Na krabici od produktu, nebo na spodní straně produktu na bílém štítku pod označením SN či S/N apod.

   

Po registraci určitých produktů přímo na stránkách výrobce můžete navíc získat prodlouženou záruku, nebo si záruku případně dokoupit.

       

          

     

ODKAZY K ZÁRUCE U VÝROBCŮ:

  

   

 https://customercare.acer-euro.com/customerselfservice/CaseBooking.aspx?CID=CZ&LID=CZE&OP=1

 

https://www.amd.com/en/support/kb/warranty-information/warranty

 

  https://www.asus.com/cz/support/FAQ/1041323/

 

https://help.corsair.com/hc/en-us/articles/360033067832-Corsair-Limited-Warranty

 

  https://www.dell.com/support/home/cs-cz?app=warranty

 

https://www.gainward.com/main/support.php?lang=en

 

https://member.aorus.com/cz/productwarranty

 

  https://support.hp.com/cz-cs/check-warranty

 

https://supporttickets.intel.com/s/warrantyinfo?language=en_US

 

https://www.kingston.com/en/wa/warranty_cz

 

  https://pcsupport.lenovo.com/cz/cs/warranty-lookup#/

  

https://cz.msi.com/page/warranty/pcc